31 Temmuz 2015 Cuma

Rimmel London Lasting Finish 25 Four Fondöten

Denemek istediğim için indirimi beklemediğim bir ürün olan Rimmel London Lasting Finish 25 Hour Fondöten 17tl civarındaydı. Testerını denediğimde aşık olmuştum ! Direk aldım.. Eve gelince de sizlere yazmadan edemedim. Bu markanın beyaz kapaklıları da var fakat onlar orta derecede kapatmakta.. Yüzümde kapanması gereken biryer olmasa da yüksek kapatıcı daha iyi olacaktır diye düşündüm.. Cildi aydınlatıyor, pürüzsüz görünüme kavuşturuyor kızlar benden söylemesi ! :) Umarım deneme fırsatınız olur..

                                                                     ÜRÜN :




DURUŞU :

Rengi sürdükçe rengini almakta.. Gayet güzel bir ürün. Herkese tavsiye ederim tester denediğiniz an sizde aşık olabilirsiniz zaten ! Duruşu hakkında gerçekten pürüzsüzlük etkisi yaratıyor. Cildi yeniliyor sanki.. Bu yazı da buraya kadarmış.. Herkese iyi geceler !:)


Fotoğraflarım ve hakları bana aittir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder